نوروز مبارک
فرا رسیدن سال نو را از صمیم قلب برای همه ای دوستان تبریک میگویم و سال 1390 را برای شما یک سال سر شار از شادی و کامیابی آرزو میکنم. و از خدواند منان آرزوی میکنم که وطن عزیز ما را از گزند نا ملایمات ،جنگ، نا آمنی و همه ای ناهجاری ها بدور بدارد.
آمين یا رب العالمین
+ نوشته شده در 23 Mar 2011 ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ توسط محمد فرهاد
|
اگر باشد تلاش و جستجو ها